thumbnail




Kampania Społeczna

"Jesteśmy rodzicami, nie wariatami"

Kampania Społeczna „Jesteśmy rodzicami, nie wariatami” powstała po to, aby pokazać motocyklistów od innej strony niż powszechny stereotyp – jako zwykłych ludzi i rodziców.

Większość motocyklistów nie chce przecież codziennie ryzykować życiem. Chcą podróżować, albo restaurować zabytkowe motocykle. Albo raz na jakiś czas oderwać się od codziennej rzeczywistości na wspólnym wyjeździe. Mają normalne rodziny, pracę i dzieci. Mają po co żyć i do kogo wrócić do domu, nie chcą więc być „wariatami”, „dawcami” itd. I nie chcą być tak postrzegani.

O co chodzi w kampanii? Właśnie o to, żeby pokazać motocyklistów od tej „normalnej” strony. Jako pełnych pasji rodziców przekazujących tę pasję swoim dzieciom. Uczących od małego o bezpieczeństwie i odpowiedzialności, ale też spędzających wspólnie czas przy restauracji motocykli lub podczas wypraw. O tym, że warto uważać na drogach, jeśli ma się do kogo wracać, szczególnie jeśli są to małe dzieci. I o tym, żeby też inni uczestnicy dróg uważali na tych, którzy nie chcą być wariatami i zginąć w drodze do domu…

W ciągu czterech (!) kolejnych dni zrobiłam serię zdjęć siedemnastu motocyklowym rodzinom (przy okazji zaliczyliśmy chyba wszystkie pory roku…). Poznałam mnóstwo nowych ciekawych ludzi, choć sama jestem motocyklistką od kilkunastu lat i znam środowisko motocyklowe. Poprosiłam też, żeby jako rodzice-motocykliści napisali coś od siebie na ten temat (teksty pod zdjęciami).

Różni ludzie z różnych miejsc w Polsce, różne zawody, różne motocykle – ale jedna wspólna cecha – pasja i troska o dzieci.

Dziękuję wszystkim moto-rodzinom za przyłączenie się do akcji!

Kampanię społeczną wspierają Motopomocni, WrocławMotorcycleShow oraz Pasaż Grunwaldzki!

Patronatem medialnym akcję objął Motocykl, Motogen i Motovoyager!

Wydruki zdjęć dla uczestników kampanii dzięki e-AGFA Laboratorium Fotograficzne, Wrocław, ul. Jedności Narodowej 109!

Sponsorem druku wystawy jest Modeka Polska!

Wystawa miała ekspozycję w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu oraz podczas targów motocyklowych Wrocław Motorcycle Show 2016 w Hali Stulecia. Na jej temat było wiele publikacji w mediach elektronicznych i tracycyjnych.

Nieoczekiwanym ciągiem dalszym kampanii stała się współpraca z bułgarskim środowiskiem motocyklowym, które poprosiło o możliwość zorganizowania bliźniaczej akcji u siebie w Bułgarii pod naszym patronatem. Efektem współpracy była kolejna kampania, szeroko komentowana w Bułgarii, także w telewizji. Udział w niej wzięły znane osobistości, m.in. aktor bułgarski, znany z filmu "Harry Potter"!

Link do galerii z pierwszej kampanii w Polsce:

Galeria

Dołącz do nas, nowy fanpage akcji!

Agata Władyczka, FamilyPhotos.pl
Kontakt

Zobacz portfolio

Wejdź
Copyright: familyphotos.pl | Agata Władyczka
Wszystkie zdjęcia wykorzystane na stronie są mojego autorstwa
Publikowanie ich bez mojej zgody jest zabronione